شرایط و ضوابط سفارش کالا

خرید شما از فروشگاه اینترنتی سان راپ و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:خرید کالا از فروشگاه اینترنتی سان راپ بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد. ورود کاربران به وب‌سایت سان راپ به معنای آگاهی داشتن و پذیرفتن شرایط و قوانین و اطلاع داشتن از نحوه استفاده از سرویس‌ها و خدمات سایت سان راپ است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش و خرید نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است. در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سان راپ ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای سان راپ محفوظ است. سان راپ در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت و استفاده از آن می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت. سان راپ به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات و سرویس های سایت استفاده می‌کنند، احترام گذاشته و متعهد می شود که از آن محافظت کند وموظف است در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.

اطلاعات ارائه شده درباره کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی سان راپ ترجمه مطالب مربوطه از سایتهای معتبر خارجی است. سامانه سان راپ هیچ مسئوليتي در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و يا خطاهای نگارشی پذیرا نیست و خود را به بروز رسانی مداوم اطلاعات و محتويات متعهد می داند.

كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحيح كامل را در پایگاه درج کنند. بديهي است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

شرایط و خدمات فروش اعتباری

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی سان راپ ، به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند . کالاهای خریداری شده تا تسویه حساب کامل نزد خریدار به صورت امانت بوده و به درخواست سامانه سان راپ عندالمطالبه بوده و شامل قانون خیانت در امانت میگردد .

فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را در فروشگاه اینترنتی سان راپ درج نموده است.

خدمات پس از فروش

شرایط خدمات پس از فروش هر کالا در قسمت گارانتی آن ذکر شده است. در صورت عدم ذکر شرایط گارانتی در قسمت توضیحات گارانتی کالا، این بدان معناست که سان راپ خدمات پس از فروشی برای آن کالا ندارد.

شرایط تحویل و ارسال ، ارجاع و تعویض کالا

در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده ی او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید. هدف ما این است که بهترین گزینه های حمل و نقل را بدون توجه به جایی که شما زندگی میکنید داشته باشیم محدوده زمانی برای تحویل سفارش به دو دسته تقسیم میشود

1) زمان پردازش :که شامل تایید سفارش و بسته بندی کلیه سفارشات حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش مشتری به انبار تحویل کالا فرستاده میشود.

2) زمان حمل و نقل : که زمان ارسال از درب انبار تا مقصد میباشد که بستگی به نوع ارسال تیپاکس یا باربری یا سایر گزینه ای انتخابی مشتری بین 2 تا 4 روز طول خواهد کشید. توجه داشته باشید روز کاری به معنی شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌شوند.

هرگونه نقص و یا عیب فنی بایستی در مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا به مرکز ارتباط مشتریان سان راپ اطلاع داده شود و در صورت اثبات نقص و یا عیب فنی کالا با مسئولیت سان راپ تعمیر و یا جایگزین می گردد.